RooTsGhosT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Windows server 2008 r2 sürümü için videolu anlatım bulabildim... Windows server hakkında bilğim olmadığı için aradığınız sürüm hakkında daha detaylı bilgi verebilrseniz yardımcı olmaya çalışırım...

http://www.youtube.com/watch?v=wn7IyIgyAF4
Bu bile yeterli, ilginiz için teşekkür ederim.