bruno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 Dk için kalp kırmaya ne gerek var hocam. Bidaha ki sefere 20dk kalırım sorun olmaz
Öyle ama log kayıtlarında gezintiniz sadece 1.5 dakikaydı