Konu
Suits
19-03-2014, 04:22:32
#5
voL
Bende yeni başladım. 2. sezon 7. bölümdeyim.
Baya baya iyi dizi. Bir bölümü bitirince hemen diğer bölümü izlemek istiyor insan.