yani subdomain dahamı iyi klasörden bu sonucmu cıkmış yazıdan doğrumu anlamışım?
Evet, hemen hemen doğrudur arkadaşım. Ben abartarak, işi biraz daha derinlemesine yatırmıştım masaya. o yüzden tam olarak şu şekilde bir sonuç çıkmıştı;
03 ŞUBAT 2013
Birinci önceliği "subdomain" e veriyor
atakoyarcelik.servisi.com
İkinci önceliği "klasör" e veriyor
servisi.com/atakoyarcelik
Üçüncü önceliği klasörün klasörüne veriyor
servisi.com/atakoy/arcelik
Döndüncü önceliği subdomain'in sub'ına veriyor
atakoy.arcelik.servisi.com
.
İşin özü; URL satırı ne kadar kısa olursa o kadar büyük öncelik veriyor. Ama öncelik sırası; sub'dan klasör'e doğru şeklinde.
sevgiler
.