Again adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani subdomain dahamı iyi klasörden bu sonucmu cıkmış yazıdan doğrumu anlamışım?
Evet, hemen hemen doğrudur arkadaşım. Ben abartarak, işi biraz daha derinlemesine yatırmıştım masaya. o yüzden tam olarak şu şekilde bir sonuç çıkmıştı;

Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
03 ŞUBAT 2013

Birinci önceliği "subdomain" e veriyor
atakoyarcelik.servisi.com

İkinci önceliği "klasör" e veriyor
servisi.com/atakoyarcelik

Üçüncü önceliği klasörün klasörüne veriyor
servisi.com/atakoy/arcelik

Döndüncü önceliği subdomain'in sub'ına veriyor
atakoy.arcelik.servisi.com


.
İşin özü; URL satırı ne kadar kısa olursa o kadar büyük öncelik veriyor. Ama öncelik sırası; sub'dan klasör'e doğru şeklinde.

sevgiler
.