Son model notebooklarda artık XP desteği olmadığı için driverlarını bulamama ihtimaliniz yüksek.Arkadaşların dediği gibi 64 bit XP kurmanız lazım , 64 bit XP'ninde Türkçesi yok.
Hiç böyle bir şeye kalkışmayın yani

Bilgisayar performansını artırmak istiyorsanız , Bilgisayarıma sağ tıklayın özelliklere girin > Gelişmiş sistem ayarları > Gelişmiş > Performans > Ayarlar > En iyi performans için ayarla