Öncelikle biraz uzun yazdım üşenmeyip okursanız çok sevinirim

Facebook da gönderi paylaşımı hakkında fikirlerinizi almak istiyorum. Otomobil sayfam var bundan bir yıl önce saat 09:00 da paylaşıma başlardım yarım saat yada 20dk bir paylaşım yapardım planlayıcıda kullanarak gece 2 ye kadar gunde 800 900 kişi gelirdi beğenmekden vazgeçende 20 -40 arası değişirdi ama çok paylaşım hakkında konuşanlar kısmını yüksek tutardı ve gönderi beğenileri yükselirdi.Malum facebook un artık izlediği tutum dolayısıyla gönderi etkileşiminde düşüş var buda benm sayfayla ilgilenmediğim zamana denk geldi ve hakkında kısmı eskiye nazara 10 katı düştü şu haliyle nasıl bir strateji izlemeliyim tekrardan çok paylaşım yapmak hakkında konuşan kısmını artırır mı ? yoksa sadece akşam 7 ve 12 arasımı paylaşım yapmalıyım en çok bu saat aralığında aktif üyeler boyle yapaınca haftalık gonderi goren sayısı az olur istatistikleri takip ettiğim kadarı ile ne kadar çok paylaşım yaptı isem o kadar haftalık gonderi erişimi gören sayısı artıyor ve videolarda en çok kişiye ulaşıyorum. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler