Hocam dediğiniz yönetmi kullanarak 40 a yakın makale yazıp yayınlamıştım sitemde askere gittim geldim zaman felan girdi araya 2 sene kadar hiç bişey olmadı siteye. Çıtayı çok çok yukarda tutmak istiyorsan önermem hocam. Kendi halinde olacak sitem diyorsan tabiki eski kitapları kullanabilirsin. Aksi takdirde bellimi olur yarın birgün çok büyük site olur ve yayıncı illaki görür bunu bişekilde. Ufak bir ihtimalde olsa "ihtimal" olduğu için önermem hocam çok yüksekte tutuyorsan çıtayı.
haklısınız hocam, ihtimalleri düşünmek lazım her zaman. teşekkür ederim yanıtınız için