Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yüklemeden önce BIOS' tan AHCI kısmını IDE olarak değiştirmen lazım. Yoksa Windows XP kuramazsın, mavi ekran hatası alırsınız. 4 GB Ram' inide 64 bit Windows kurmadığın sürece 3 GB' dan yukarısını kullanamazsınız. Bu arada Windows XP' de Internet Explorer 8' den yukarısını kuramazsınız.
aynen hocam, tam arkadaşın dediğini diyecektim geçenlerde başıma gelmişti kafayı yedirtiyor insana temkinli ol hiç bir sorun çıkmaz.