Kurabilirsin ancak 4 GB ram miktarının tamamını 32 bit işletim sisteminde kullanamazsın bunun için 64 bit işletim sistemi kurmalısın.
Ancak işlemciniz orta halli bir işlemci. XP SP 3 işletim sistemi yerine Windows 7 Ultimate veya Professional 64 bit işletim sistemini öneririm ben sana . XP den daha fazla performans alabileceğinden şüphen olmasın.