64bit xp kurman gerekir, onboard ekran kartı varsa ister istemez 3-5 bişi kenara ayırır

cihaz markası nedir?
Grundig hocam. 64bit değilmiş bende ki cd. Olmadı şimdi bu
Yüklemeden önce BIOS' tan AHCI kısmını IDE olarak değiştirmen lazım. Yoksa Windows XP kuramazsın, mavi ekran hatası alırsınız. 4 GB Ram' inide 64 bit Windows kurmadığın sürece 3 GB' dan yukarısını kullanamazsınız. Bu arada Windows XP' de Internet Explorer 8' den yukarısını kuramazsınız.
64 bit cd bulmam gerekiyor o halde. Yazılanlara bakılırsa xp kullanmanın çok mantığı kalmamış.
Peki hocam format atmasam bilgisayarı temizlemek, hızlandırmak açısından ne yapmamı önerirsiniz. Gereksiz bir sürü program yüklemişler bunları kaldırdım başka ne yapabilirim