eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
64bit xp kurman gerekir, onboard ekran kartı varsa ister istemez 3-5 bişi kenara ayırır
cihaz markası nedir?
Grundig hocam. 64bit değilmiş bende ki cd. Olmadı şimdi bu

Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yüklemeden önce BIOS' tan AHCI kısmını IDE olarak değiştirmen lazım. Yoksa Windows XP kuramazsın, mavi ekran hatası alırsınız. 4 GB Ram' inide 64 bit Windows kurmadığın sürece 3 GB' dan yukarısını kullanamazsınız. Bu arada Windows XP' de Internet Explorer 8' den yukarısını kuramazsınız.
64 bit cd bulmam gerekiyor o halde. Yazılanlara bakılırsa xp kullanmanın çok mantığı kalmamış.

Peki hocam format atmasam bilgisayarı temizlemek, hızlandırmak açısından ne yapmamı önerirsiniz. Gereksiz bir sürü program yüklemişler bunları kaldırdım başka ne yapabilirim