Kesinlikle fotoğraflar kendi çekiminiz olursa çok iyi olur. Sıcaklık hissi verirsiniz daha samimi olur gerçekten. Yemek siteleri sahipleri genelde bayanlar oldukları için sürekli birbirlerini takip ederler bizzat şahit oldum. Samimiyeti hissettirdiğinizde inanın çok iyi hitler kazanırsınız diye düşünüyorum. Ve ve sakın aceleci olmayın sabırlı olun zaman içerisinde hakettiğiniz yere gelip emeğinizin karşılığını alacaksınız. Çeviri olur tabiki güzel fikir.
Rica ederim.
O zaman rakiplerimi inceleyeyim. Ona göre ne yapmam gerektiğine karar vereyim. Ayrıca cevaplarınız için hepinize teşekkür ederim.
Ek olarak: Bir kaç dakikalık resim üzerine inceledim.
https://www.google.com.tr/search?tbs...w=1280&bih=911
çoğu kişi aynı resmi koymuş sadece ilk sıradaki ve 1, 2 site daha resimleri özgün olarak ekliyor gibi gözüküyor. O sitelerin de yazar kadrosu mevcut galiba.