Özgün içerikten kastınız yemeği kendimiz yapıp fotoğraf'ını kendimiz çekmemiz değil mi ? Eğer açarsam yemek tariflerinin bir kısmını İngilizce'den de Türkçeye çevireceğim için sorun olmaz diye düşünüyorum.
Ayrıca cevabınız için teşekkür ederim.
Kesinlikle fotoğraflar kendi çekiminiz olursa çok iyi olur. Sıcaklık hissi verirsiniz daha samimi olur gerçekten. Yemek siteleri sahipleri genelde bayanlar oldukları için sürekli birbirlerini takip ederler bizzat şahit oldum. Samimiyeti hissettirdiğinizde inanın çok iyi hitler kazanırsınız diye düşünüyorum. Ve ve sakın aceleci olmayın sabırlı olun zaman içerisinde hakettiğiniz yere gelip emeğinizin karşılığını alacaksınız. Çeviri olur tabiki güzel fikir.
Rica ederim.