Nightundertaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler, maalesef geç kaldım. Marka tescili başvurusu yaptık çoktan

GT-I9082 cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
ingilizce okuttummu sorun yok hocam