hocam tam net ne olucağını belki kimse bilemez ama sen siteyi açarsan birde
İLETİŞİM menüsü yap ve footer'a falan ufak bi yazı ekle...

Resimleride kırpman site ismi yazman faydalı olacaktır hani %100 çekmen daha riskli hiç değilse sen değiştirmiş oluyorsun