uzaydaki zaman kavramı gibi adamlarda da para kavramı bir noktadan sonra farklı boyutlara kayıyor çünkü. O boyutta da para harcanacak bir şey olmaktan çıkıp güç olmaya başlıyor. İşte bu yüzden daha fazlasını istiyorlar

Çünkü para = güç. Ne kadar fazla para, o kadar fazla güç.

Gücü istiyorlar kısaca. Buradan da farklı bir noktaya kayarsak:

gücü isteme = ego

hepsinden bir sonuç çıkartırsak:

para = ego

bunu da sadeleştirirsek:

ego = insanın doymak bilmeyen hırsı

insanoğlu tamahkar ne yazık ki, hepimiz öyleyiz. 100 liram olsun yeter der, 100 lira verirsin 200 ister. 500 kazanır niye 5000 kazanmıyorum der. 500.000 kazandıktan sonra da olay niye Mahmut benden daha fazla kazanıyora döner.

Yani anlayacağın olay yarım ekmek arası tavuk dönerden ibaret hocam.