Kapitalizm ya da doyumsuzluk olduğunu düşünmüyorum. Dediğiniz gibi kendi hayatını kurtaracak meblayi kazanıp yatsaydi, 7 sulalesine yetmeyecekti. Neden daha iyisi olmasın ki ? Sizin 7 ceddiniz daha çok çalışsaydı ve siz suan hic para sıkıntısı cekmeseydiniz daha iyi olmaz mıydı?
Minik bir örnekle tamamlayacagim, usuyen insan yeni bir buluş yapmaktansa isinmayi, ac kişi önce karnını doyurmayı ister. Siz aç de usuyor degilseniz, ceptelefonu, tv, daha güzel araba vs vs diye gideceksiniz. Daha çok kazanma isteği daha iyiyi başarabilmek içindir.
LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi