Kız arkadaşımla bir avm ye gitmiştik ben ellerimi yıkamak için tualete girdim orada hep bir kutu görüyordum hepte merak ederdim bunun içine ne var diye sürekli değiştirildiğini düşünürdüm.Cebimde 1 tl vardı attım makinaya bana kutu verdi çıktım tualetten kız sordu o ne diye bende bilmiyorum bakıcaz dedim açtığımda krem,tek kullanımlık ayak kremi (ne alakaysa) ve kondom çıkmıştı utanarak kıza al şunu çantana at lazım olur dedim o gun bugündür artık merak etmem orda ne olduğunu