Mahmut.EFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Karşılaşman çok yüksek. Hatta kesin gibi. Kadınlar bu konuda çok dikkatli davranıyor. Birbirlerinin facebook sayfalarında örgütlenip toplu halde facebook ve google'a şikayet bildiriminde bulunuyorlar. Bu konuda çok katılar. Tarif sahibi görmese bile birbirlerinin tariflerini tanıyorlar nasıl oluyorsa. Sonra birbirlerini haberdar edip topluca organize olup şikayet yapıyorlar.
Yazıları kendim yazacağım için yazı olarak şikayet olacağını sanmıyorum ama resim olarak tehlikeli gibi. Peki resimleri %80 civarı kalacak şekilde kırpsam(kessem) üzerine de site ismi yazsam yine de bir sorun olur mu ? Yoksa hiç riske girmesem mi ?