Aylık gelirin 2500 tl anca yetiyor daha fazla para istiyorsun.Dışarıdan biri sana bakıyor onunda aylık geliri 1000 tl içinden diyorki zaten aylık gelirin 2500 tl daha fazlasını ne yapacaksın ?

Senin durumun yukarıdaki gibi.Harcamalarını şuanki gelirine göre hesaplıyorsun çok kazanan birinin gelirini görünce ömür boyu yeter diyorsun fakat o paraya sahip olunca harcamalarda artıyor.

Bence zengine laf etmek yerine yatmayı çene çalmayı bırakıp çalışmaya bakalım.Ben zenginlere laf etmem mesela varsa vardır adamda para beni ilgilendirmez herkesin kendine.

Bir söz vadır: "Nazar etme ne olur,çalış seninde olur" Çok severim bu sözü.