Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok güzel , bende böyle olmak isterim.
Allah Daha bol verir inşlah.

Lafım daha büyüklere , dünyanın en zenginleri kastım.
Dünyanın en zenginisin daha fazlasını napacaksın ? gibi
Bu düşünceyle zengin olamazsın zaten hocam (Bunu zengin olmayan biri olarak söylüyorum)