iExChange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten bu yüzden nerde *********** varsa r10da toplanıyor,biz gerçekleri yüzüstüne çıkardıkça olan bize oluyor.
Laflarınıza dikkat edin. Şikayetiniz varsa şikayet konusu açabilirsiniz.