PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tartışma mesajları silinmiştir. Tekrarı halinde uzaklaştırılacaksınız.
zaten bu yüzden nerde *********** varsa r10da toplanıyor,biz gerçekleri yüzüstüne çıkardıkça olan bize oluyor.