Genel olarak güzel bir tema ve ücretsiz olarak paylaşmakta güzel bir iş. tebrike derim. Ayrıca yanlış anlaşılmak istemiyorum ama üst menünün olduğu kısım ntvspor.net ten alıntı gibi geldi bana.
Teşekür ederiz. Menü konusunda net bilgimiz yok biz gönüllü grafiker arkadaşların verdiği çizimleri gönüllü kodar arkadaşlara kodlattırıp yaynladık sadece.