Merhabalar;
Arkadaşlar Windows 2008 R2 kurulu VDS kullanıyorum. 1 haftadır ortalama çalışan uploadlarım çalışmıyor. Sitelerim sorunsuz çalışıyor fakat sitelerimde upload yapılırken aldığım hata ;
The page cannot be displayed because an internal server error has occurred.
Sistemde bileşen yüklü görünüyor ama bir sorundan dolayı sıkıntı olup yada kendim dosyalara zarar vermiş olabilirim. Kullanılan bileşen AspUplad bileşeni (bu bılesen desteklı upload saglıyorum). AspUpload bılesenını yenıden kuracak ve calısır hale getırcek arkadaslar varsa yardımcı olursa sevınırım.
Karsılıgında para verme durumum yok. Fakat karsılıgında Satısını yapdıgım 26 adet Asp Scrıptımı HEDIYE OLARAK Verebılırım.
Sorunum ACİLDİR. Forumda aktif olma durumum belkı olmayabılır telden msj atsanızda olur : 0543 493 93 85 -
skype:
gordiontasarim@hotmail.com
Kurulum yapacak arkadaslara VDS bılgılerımı verecegım.