merhabalar şuan oturmuş bir sitem mevcut ve bu sitemi başka bir firmaya taşımayı düşünüyorum 3-5 gün içersinde fakat site oturmuş ve kelimelerinde 1 sayfada.
Şuanki firma netinternet firması
taşıyacağım yer sadecehosting.
acaba sitemi taşır isemse bana zararı olacakmıdır?. Veya kelimelerimde bir düşüş olacakmıdır?.
bu konuda tecrübeli olanlar daha önce sitelerini taşıyanlar acaba ne tür bir sonuç ile karşılaştılar?