Konu
Zengin olanlar neden daha çoğunu ister ?
17-03-2014, 09:27:57
#40
onetwo
Bence asıl neden ego. Diğer insanlar tarafından övülme,bir şeyleri başardığını diğer insanlara gösterme ve unutulmama isteği. Ama tabiki ilk başta işi severek yapanlar için sevdikleri işler bir süre sonra alışkanlığa dönecektir.