Şöyle söyleyim size.Amaç yorum ile beslenmek ise evet seoya etkisi varmıdır var.Ama ona buna yorum yapmak yatprımak zaman kaybıdır.Mozilla change ip ile farklı iplerden uzun yorum yaaprsanız sizin icin daha iyi olur zaman kaybınız olmaz.
Google yoruma önem verir. Seo kavramının amacı zaten kullanıcı dostu site kavramı değil mi? Konuları yorum ile beslemek oldukça güzel bir seo etkisi yaratır. Amaç ip ile değiştirerek girmek olsa zaten çoktan yapardım. Amaç etkileşim içerisinde olmak.
Yorum yapan olursa bende iki katı ile karşıdakinin sitesine yorum bırakırım.