iş alımı değil yahu script satış bölümü burası sql i satmıyor musunuz?
2 ay olmuş konuyu açalı

Kim bilir hangi sunucuda nereye koydum o .sql dosyasını o yüzden maalesef satamıyorum.
Normal şartlar altında tekrar botu yazar, 2-3 saate çekerim 200k şarkı sözünü ama dediğim gibi başka bir projeyle uğraşıyorum şuan, hayırlı geceler