inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Arkadaşlar,

Bu gün kağıt getirmişler (ben evde yoktum komşuya bırakmışlar)

Özet Olarak ; Bizim buradaki okullardan birine "Sandık Kurulu Seçmen Üye" olarak seçilmişim. Hiç bir siyasi partiye üyeliğim yok + Devlette çalışmıyorum (Özel Sektör) + Bu seçimde ilk defa oy kullanacağım (Normalde bu görevi en az 3-4 defa oy kullanmışlara veriyorlarmış).

Aklıma takılan bir kaç soru var, Bilgisi olan arkadaşlar cevaplarsa sevinirim.
  1. Saat 7 de sandık başında olacakmışım, Ama atandığım okul ile Oy kullanacağım okul farklı. Ne zaman oy kullanacağım ?
  2. Sandık başındakilere bir miktar ücret ödeniyormuş sanırım, Bana da ödeyecekler mi ?
  3. Görevliyi rastgele mi seçiyorlar ? (Ben hiç bir yere başvurmadım)
1. Kendi sandığına ait seçmen bilgi kağıdı ile görev yaptığın sandıkta oy kullanabilirsin.
2. Hali hazırda devlet memuru isen 185 TL, değilsen 150-160 TL arası ücret alacaksın.
3. Başvuranlardan YSK memur ve sandık başkanlarını atamaktadır. Ama parti üyelerini partiler seçer YSK ya listeyi yollar, onlar ücret olarak 60-90 TL arası alır.