MasumGOKYUZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim ben sizin bana vereceğiniz mail ile üye olup sizin mailiniz adı altında domaini kaydediyorum ve herşeyi ile size veriyorum. Her hangi bir sorunda paranın kesinlikle geri iade edileceğini konuda söylemiştim, bir daha bakın isterseniz. Satın aldığım kart ise tamamen bana aittir, benim kartımdır. Çalıntı kart söz konusu bile olamaz . Kimse avukat olmaya meraklı değil, herkes gerçekleri söylüyor, önyargıları kırmaya çalışıyor. Beni tanıyan tanır kardeşim bunca yıldır sanaldayım kendimi sana anlatıcak halim yok.
Ne yapıyorsan yap beni ilgilendirmiyor. Kimin multisi olduğunda ilgilendirmiyor beni. Hayırlı işler.