ozhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde hesabımı 3 gün önce geçersiz tıklama sebebi ile kapattılar. İtiraz formunu doldurup 5 senedir 3 websitemde adsense kullandığımı ve kesinlikle böyle birşey olmadığını belirttim. Hesapta henüz ödenmemiş paramda vardı. 4 gündür cevap veren bile yok. Nasıl oluyor anlamadım gitti.

Başka bir isimle aynı siteler için başvuru yapsam acaba aynı sonuç ile mi karşılaşırım ?
Hocam adsense ban sorgulayın zaten büyük ihtimalle %100 o reklam kodunu kullandığınız siteler ban yemiştir.