bu kredi kartı alma olayı çok ilginc. neden derseniz bende ilk kartımı almak için yaşım 18 e bastıgında garantı bankasından hesap açtırmıstım basvuru yaptım onaylanmadı. askere gıdene kadar 3 defa basvurdum onaylanmadı. neyse askere gıttım geldım. bi daha başvurayım dedım şu k.kartına yıne vermedıler. dedımkı bu garantı bana bonus kart vermeyecek. neyse işe gırdım ssklı ıs yerımde akbank ıle çalısıyordu. akbanktan baş vurdum yıne onaylanmadı. taakı yaşım 25 e geldı hala k.kartım yoktu.

bır hafta sonu alısverıs merkezının bırınd egezerken seyyar standlar oluyor kçkartı vermek ıcın onlar önumu kestı beyfendı kart verelım vs vs . dedım bana kart vermıyorlar boşuna uğraşmayın bız yıne deneyelım dedıler. kımlık fotokopımı aldılar bide ımza attım o kadar. bı baktım 15 gun sonra kart geldı. ben onun öncesınde özenle doldurdugum formlardan kart gelmedı ayak ustu attıgım bır ımzayla kart geldı. neyse ılk kartım elıme ulaştı.aradan 5-6 ay gıbı zaman gectı petrolden yakıt alıyordum genc bır arkadaş yanıma geldı. yapı kredı word kart verelım dıye ısrar ettı, dedım vaktım yok beyfendı bı kımlık fotokopınızı verın yeter dedı. neyse verdım fotokopıyı ımza dahı atmadım, 2 hafta sonra kart geldı oldu 2 kart. sonra kısa geceyım en son gecen sene elımde 8 k.kartı olduı bu sene 4 tanesını kapattırdım. suan 4 kart var ve hergun sms gelıyor şu kadar kredınız hazır bankamıza ugrayın vs vs dıye.

umarım yazdıklarımla sıkmamısımdır sizi.