wifi'a baglanamiyorum simdi. internetten recovery icin wpa ve wpa2ye izin veriyor apple fakat ben de wpa aes ve wpa tkip var. ikisini de denedim olmadi. ayni sekilde wpa2'ler icinde denedim sifreyi kabul etmiyor sifre dogru olmasina ragmen. sifreyi kaldirdim -1006 hatasi verdi.

alt tusuyla boot etmeye calistim fakat resimdeki sayfa geliyor hocam.




iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi