BebboBRR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim cihazda Mavericks yüklüydü. Bugün formatladım, recovery'e girdim disk izlencesinden hdd'i formatladım. Yeniden başlattığımda 2. sırada Mountain Lion'u yükle diyordu. Wireless'a bağlandım direk internetten indirdi kurdu.
ben yeniden başlattığımda öyle birşey gelmiyor hocam.

cmd + R'ye basınca internetten güncelleme geliyor, option tuşuna basınca da wifi'a bağlanma seçeneği geliyor. bağlanıyorum dünya dönmeye başlıyor.