Benim cihazda Mavericks yüklüydü. Bugün formatladım, recovery'e girdim disk izlencesinden hdd'i formatladım. Yeniden başlattığımda 2. sırada Mountain Lion'u yükle diyordu. Wireless'a bağlandım direk internetten indirdi kurdu.