gokberks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiçbir şey sormaz hocam torrentten bile indirip kurabilirsin.
hocam indirdim, disk izlencesinden flash belleğe yazdırdım mountain lion'ı.

bilgisayarı resetledim mavericks'ten geri kurulum seçeneği vardı, hdd'yi sıfırladım. şimdi sadece wifi'a bağlanma ekranı geliyor, internetten kurulum gibi birşeyler söylüyor orda kalıyor.

flash belleği okumuyor.

bilgisayarı açarken cmd + R tuşuna basıyorum, option tuşuna basıyorum, cmd + option + R tuşuna basıyorum ama olmuyor.

hiçbir şey yapmazsam da üzerinde soru işareti olan bir klasör geliyor orda kalıyor.