yigit1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim nerden başvurmam gerekiyo şimdi buraya peki? eğer olursam 60 lira mı alıcam
Görevlendirme bitmiş sanırım, Evet 60 lira iyi güzel para da 3-5 tane görevli olanla konuştum o para için durulmaz diyorlar (Biraz sıkıntılıymış, Özellikle oy sayım evresinde itiraz vs. gelirse baştan sayma oluyormuş).