mac'imi mountain lion'a downgrade etmek istiyorum.
kutudan herhangi bir dvd çıkmadı o yüzden mecburen internetten indireceğim. app store'da da yok mountain lion kaldırılmış.
mountain lion'ı internetten indirdikten sonra kurarken windows'taki gibi bir windows key istiyor mu? ben cihazı aldığımda mountain lion kuruluydu ve kendi mail adresimle etkinleştirmiştim cihazımı. o mail ile etkinleştirince apple tarafından onaylanır mı?