PHP handler moduler calistiginda, apache dosya izinlerini sahiplenir ve siz public ortama yazma iznini vermediginiz surece upload yapamazsiniz. Buna forum kullanicilari da dahildir. Evet 777 izni vermeyin, disariya yazma izni vermek dogru degil. Kendilerine suPHP kullanmalarini onerebilirsin. Directadmin paneli suPHP destekliyor. Onun disinda cok fazla yapabilecegin birsey yok servis saglayicini degistirmek disinda.