webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
açalım yok.
Şöyle var eklettiğin linkleri kaldırttıracaksın
Daha önceden sanki yapan birkaç arkadaş konu açmıştı diye hatırlıyorum, inşallah vardır yazan birkaç arkadaş çıkarda.