Eğer kazandıysan dosyan emniyete gider. Maksimum 1-2 hafta içinde kendisi çıkmaktadır. Bildiğim kadarıyla 1 yıl içinde alınmayan ehliyet yanıyor emniyette. Sıfırdan yeniden girmen gerekiyor. Bence bunu en iyi sürücü kurslarından ve emniyete uğrayarak öğrenirsin. Burada kim nederse yanlış sonuç çıkabilir ortaya..