Sana gönderilen mailleri cevapla
Benimki de sınırlandırıldı 6 ay sonra parayı çektim.
Şuan açtırılabiliyorsa; nereye nasıl bir yazı yazmam gerektiğini özel mesajla gönderebilir misiniz?
Evet çok ugrasıtırcı + beklemek daha kötü
Bu işlem için çok ugraştım ben hergün paypalı aradım ama hiç birşey yapamadılar, ya kredi kartına tanımlanır yada 45 Gün sonra para çekilir anlaşma böyle,
Sagolun hocam
Hayırlı olsun hocam sıkıntı bi durum gercekten
Pm gönderildi.
benim hesabıda düzeltirmisin benim ki halen düzelmedi ? kardeş?? ekside
Parayı rehin tutarak çalıştırıyorlar bu uyanıklar.
Bir sahtekarlık varsa neden 6 ay sonra parayı veriyorsun hiç verme.