ByAkman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
600 lira felandı açtırma zamanında garantisi de yoktu diyebiliyorum. Bence geri gönderin sim kilitsiz getirin hocam. İOS kaç yüklü ? Jb ile unlock belki yapabilirsiniz bir araştırın


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Cok fazla degil mi o fiyat ? Son surum yuklu unlock vs nedir bilmiyorum hocam