Konu
KYK Yurtları Hakkında
11-03-2014, 15:33:18
#4
Extralarge
Valal ben KYK kaldığımda odalar 6 kişilik ve ranzalıydı. Hala öylemi bilmiyorum. Tuvalet ve banyolar haricinde güzeldi. Birde tabi tüylü tavuk yemeğinide unutmamak lazım