Valal ben KYK kaldığımda odalar 6 kişilik ve ranzalıydı. Hala öylemi bilmiyorum. Tuvalet ve banyolar haricinde güzeldi. Birde tabi tüylü tavuk yemeğinide unutmamak lazım