Benim en tav oldugum sey seoda tanıtım yazısı calısması yapanlar

Adam kaliteli site istiyor,link çıkışı olmıyacak diyor eee 5-10 lira olacak diyor.Sonra kalite arıyor.Baktı bulamıyor gidiyor çöp sitelerden alıyor 5 tl ye sonra haşırt...
Seodamı mantık yok ? Yoksa seoyu yapan kimilerindemi ?
Aslında asıl soru bundan geçiyor doğru tespit.