xyL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet, itiraz diyelim.

Domainin benden alınması neye göre yapılıyor peki?
Yani örneğin x.com.tr alan adını ben aldım, siz itiraz ettiniz ve değerlendirmeye aldılar.
Bu itirazın içeriği mesela ne olabilir ki sonuç olarak bu domain benden alınabiliyor?
Sonuçta herşeyi usulüne uygun olarak yaptık ve aldık.


Dns Çalışma grubu diye bir ekibi var sanırım nic.tr'nin onlar neye karar verirse o oluyor ama şunuda belirtmekte fayda var, com.trler de de diğer uzantılar gibi ilk gelen alır prosedürü mevcut. Ayrıca hakkın olmayan domainlere bile itiraz edebilirsin, itiraz edilmesi domainin senden alınacağı anlamına gelmiyor.

Tam olarak nasıl bir durumun içerisindesin bilemiyorum bu yüzden net bir yorum yapmam pek sağlıklı olmaz ama prosedürlerini okursan az, çok kestirebilirsin nasıl işlediğini