bir süre önce madenciliğe girmeyin elektrik parasını zor çıkarırsın diyenlere dalga geçiyordum mesajlarımla ironi yaparak ama son zamanlarda bu acınası duruma düşmüş durumda gibiyiz
kazançlar çok çok çooook düştü insanın o rigle ekran kartıyla felan uğraştığına değmez. ben kurduğum için inatla devam ediyorum. ama şuanki konumda ve yeni sistem toplama aşamasında olsam samimi olarak söylüyorum başlamazdım.
rig kurmak o kadar basit iş değil ilk rigimi kurarken eğil kalk sök çıkar bilmem ne anam ağlamıştı. ama o zaman iyi kazandırıyordu şimdi ise o zaman kazandırdığının 3de 1'i kazandırıyor. (4de 1ide olabilir net hesap yapmadım tahmini söylüyorum)