WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fatihte oturuyorum, Kocamustafapaşa tarafındayım.
Taksimden bizim buraya sabaha kadar dolmuş var e doğal olarak unkapanından geçtiği için sizin oraya da var ancak 3 ten sonra 5 e kadar sanırım biraz yavaşlıyor.
Evet dolana kadar bekleyecek mecbur. Ne kadar veriyon hocam sen