https://www.r10.net/showthread.php?p=...post1068758280
Ihtiyac fazlasi oldugu icin satiyorum ozellikleri cok cok iyidir.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:23:43 -->-> Daha önceki mesaj 18:21:16 --
https://www.r10.net/showthread.php?p=...post1068758309
birde soyle bir cihazim var isinizi gorebilir fikrimce.