Fatihte oturuyorum, Kocamustafapaşa tarafındayım.
Taksimden bizim buraya sabaha kadar dolmuş var e doğal olarak unkapanından geçtiği için sizin oraya da var ancak 3 ten sonra 5 e kadar sanırım biraz yavaşlıyor.